martes, 22 de mayo de 2012

Actualidad: educación

Algo más en defensa de la educación y enseñanza pública... Hecho con modestia pero con la ilusión de aportar un granito de arena más a algo tan justo:
-----------------------------------




Una mica més en defensa de l'educació i ensenyament públic ... Fet ambmodèstia però amb la il · lusió d'aportar un granet de sorra més a una cosa tan just:




http://youtu.be/mQ5qI9aF3_g


Es la primera vez que, ante tanto atropello para con la educación pública, se convoca una huelga general ( todos los sindicatos docentes sean del "color" que sean, asociaciones de padres, asociaciones de alumnos, ... la apoyan) La situación a la que ha llegado el profesorado en lo económico tiene sus dificultades... Esperemos que los/as que han llevado a  esto sean capaces de retroceder y admitir que, a pesar de la profunda crisis, hay cosas con las que no se puede jugar...
----------------------------------


És la primera vegada que, davant tant atropellament envers l'educació pública, es convoca una vaga general (tots els sindicats docents siguin del "color" que siguin, associacions de pares, associacions d'alumnes, ...li donen suport) La situació a la qual ha arribat el professorat en l'econòmic té les seves dificultats ... Esperem que els / les que han portat a això siguin capaços de retrocedir i admetre que, tot i la profunda crisi,hi ha coses amb les quals no es pot jugar ..




No hay comentarios:

Publicar un comentario