martes, 27 de mayo de 2014

Actualidad política.

Turbulencias y acontecimientos en el PSOE:
A diferentes niveles van goteando las dimisiones y a la lógica de Rubalcaba - que creo "ha patinado" en supeditar primarias al congreso extraordinaro- siguen otras... En lo autonómico, aquí Comunidad Valenciana, debian darse, creo que hay motivos para ello. Y en lo Local dimite el Secretario General- Orengo- ( algo muy en consonancia con lo que está pasando y que aguanta desde que se perdieran por mayoría absoluta las municipales. Dice que no se presentará a la alcaldía Toni Durá que es uno de los "históricos" del socialismo gandiense y se pueden dar otras que serían muy justificadas)
Es necesaria una profunda renovación en la que la ciudadanía sea la protagonista y el/la político/a un mero servidor del pueblo que tenga muy claro que está de paso y no haga nunca de lo político profesión; esto junto a honradez total y una clara política de izquierdas que priorice gastos con acercamiento único a partidos de esta ideología que, como se ha visto el pasado domingo, han ilusionado a muchas personas.
La derecha está nerviosa, aunque sepa disimularlo, pues un buen trabajo del progresismo les apartará de gobiernos. vereis como cargan contra partidos que de nada han pasado a ser fuerzas importantes ( esto se va viendo en tertulias que empiezan a despedazar a personas y a las que les interesa un Partido Socialista dócil)
Estoy convencido de que muchos y muchas confiamos en vover a ver "rayos de luz" para trabajar porque nuestras ideas lleguen a la sociedad desde partidos serios, limpios y de la parte del pueblo que hoy es la oprimida.


-----------------
 Turbulències i esdeveniments al PSOE :A diferents nivells van gotejant les dimissions ia la lògica de Rubalcaba - que crec "ha patinat " a supeditar primàries al congrés extraordinaro - segueixen altres ... Pel autonòmic , aquí Comunitat Valenciana , l'instal donar-se, crec que hi ha motius per a això. I en el Local dimiteix el secretari general - Orengo -( alguna cosa molt d'acord amb el que està passant i que aguanta des que es perdessin per majoria absoluta les municipals . Diu que no es presentarà a l'alcaldia Toni Durá que és un dels " històrics " del socialisme gandià i es poden donar altres que serien molt justificades )Cal una profunda renovació en la qual la ciutadania siga la protagonista i el / la polític / a un mer servidor del poble que tingui molt clar que està de pas i no faci mai de la política professió ; això al costat de honradesa total i una clara política d'esquerres que prioritzi despeses amb acostament únic a partits d'aquesta ideologia que , com s'ha vist diumenge passat , han il · lusionat a moltes persones .La dreta està nerviosa , encara que sàpiga dissimular , doncs un bon treball del progressisme els apartarà de governs . veureu com carreguen contra partits que de res han passat a ser forces importants ( això es va veient en tertúlies que comencen a esbocinar a persones ia les que els interessa un Partit Socialista dòcil )Estic convençut que molts i moltes confiem vover a veure "rajos de llum " per treballar perquè les nostres idees arribin a la societat des de partits seriosos , nets i de la part del poble que avui és l'oprimida. 







 

No hay comentarios:

Publicar un comentario